2012年8月12日 星期日

好姐妹.hTC One S


人哋就有秘書,我就有好姐妹hTC One S(小S)!
佢無論上網搵資料、影相拍片...... 都可以極速完成,減輕我工作負擔!
愛死妳喇!



從外觀看,
超薄機身的One S(小S)設計得簡潔俐落,
一貫流線外型,
很易就認得出是hTC出品!

當Ksmeow拎小S上手,就發覺部手機真係好輕!好輕!
手感一流!
(相對我的舊教主機!)



7.8mm纖薄機身,配上陶瓷金屬防刮花物料
非常耐用 !


4.3吋 qHD 540x960 高解析觸控屏幕
(比八達通Size還要大!)


小S擁有
Beats Audio靚聲播放器


每逢轉新拍檔,第1個遇到嘅問題就係適應!

第1次用Android機嘅我,今次適應時間出奇的短!
可能係4.0介面做得好,非常人性化、又有小提示......
用左半日時間就上手啦!

而且採用1.7GHz雙核心嘅小S,
無論上網、睇片、打機.... 都OK快!好夠我用!

常用Apps,如Facebook、Twitter、微博、
Youtube、收音機、Beats Audio靚聲播放器...... 已經內置,
用開嘅WhatsApp就要去Play Store自行安裝!

不過都係看圖識字,Step by Step!
好易就裝到!



Play Store超多Apps可以裝!
看圖識字!Step by Step就輕易裝到啦!


內置繁、簡體及英文3種語言!
小妹則愛用英文介面,感覺上再易用啲!


小S個Mon Size,大細適中!
啱我呢類煲劇怪旅行果陣睇劇、睇筆記、睇地圖...
啱晒下次韓國自由行!


放大縮小網頁時,文字會自動變更大小並重新排列,
更輕鬆、更方便閱讀!


值得一提係小S個Mon Size,大細適中!
啱我呢類煲劇怪旅行果陣睇劇、睇筆記、睇地圖、...
(冇睇得咁辛苦嘛!)

而且呢部機,顯示顏色夠濃!濃得來又自然!
無論身處任何環境,都唔怕睇唔到個Mon!
(特別係陽光猛烈嘅戶外!暗爽!)



相機只需0.7秒就可以啟動,
而且有F2.0大光圈,好易就玩到淺景深!


色彩層次豐富!


影貓當然難唔到我啦!哈哈哈!...


就算Pan鏡都難唔到小S!


鏡頭控制變形效果相當好!





影相、對焦、拍片速度好得!
連用開紅圈嘅早肥先生,都覺得好正!
好啱Snap Shot!

電力方面還可以,若電池將會耗盡,會有提示警告!
而且有外接行動電源救命,就不是問題!

暫時最大問題,
其實係買不到合眼緣合心水的保護殼...
(唔想咁快整花部機!...)


其他好姐妹分享文可按以下網址:


或瀏覽 www.htc.com/hk-tc/smartphones/htc-one-s 深入了解!

今回分享完畢,
有興趣可按【這裡】或下方小圖觀看其他分享!



沒有留言:

更多內容

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...